לעמוד במקום היא הדרך המהירה ביותר לנוע אחורה בעולם של שינויים תכופים.

post01

טרנספורמציה דיגיטלית בימי פוסט המגפה. מה השתנה ?

הקורונה יצרה מציאות חדשה בעולם הטרנספורמציה הארגונית. מצד אחד האצה משמעותית של הדיגיטיליזציה הארגונית. ומצד שני צורך להתאים את הפעילות הארגונית למציאות בה כל שרשרת הערך השתנתה. מה הם המיקודים החדשים של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם. על כך במאמר הבא.
תגים:
post01

המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני

על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.
תגים:
post01

המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020

יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.
תגים:
post01

תפקידם של מנהלי הדיגיטל והחדשנות ב- Cybersecurity

השבוע נזכרתי שוב באותו דיון עם פרוץ המשבר בשירביט, למדנו שבתקופה שהפעילות (הטרנספורמציה) הדיגיטלית צוברת תאוצה מסחררת לצד חדשנות פורצת דרך, לא נוכל יותר להתעלם מהכתובת על הקיר - האחריות על סיכוני הסייבר היא חלק מהותי מתפקידנו כמנהלי חדשנות ודיגיטל.
תגים:
post01

Born To Change - Chapter Three : Zappos

בסדרת הפוסטים Born To Change אנחנו יוצאים למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, וברוב המקרים גם את התעשייה בה הם פועלים. במקרה של חברת Zappos הם גם שינו את בסיס התפיסה של יצירת ערך ללקוח, וכך הפכו לשם נרדף ל Experience Economy.
תגים:
post01

לקראת בלאק פריידיי : הדיגיטל הפך למוצר צריכה

לקראת ה-בלאק פריידי כתבה בשיתוף Mark Granot אשר תסייע לכם למקד את תשומת הלב במה שחשוב באמת - הלקוחות והצרכנים. זה נראה כל כך ברור, ובכל זאת ארגונים רבים מתקשים לתת מענה לצמיחה המהירה בערוצים הדיגיטליים. עכשיו כשהרבה יותר קל (יחסית) להקים ערוץ מכירה חדש המיקוד חייב לעבור לחוויית הרכישה בקצה אחד, וה- Fulfillment בצד השני. גם אם המוצר שלכם מצוין הלקוח יזכור בעיקר את החוויה הכוללת, בוודאי שבמקרה והיא לא עמדה בציפייה או בהבטחה.
תגים:
post01

כיצד מנהלי השיווק והדיגיטל ינהלו את התקציב ב 2021 ?

תקציב2021 יראה שונה לחלוטין מזה שהכרנו בשנים האחרונות. צמצום הוצאות שיווקיות לצד גידול בפעילות הדיגיטלית, שינוי המיקוד והשווקים בהם פועל הארגון לצד שינוי בערוצים בהם הפעילות מתקיימת, אלו רק חלק מההשפעות שאנשי השיווק והדיגיטל יתמודדו איתם בשנתיים הקרובות. המאמר הבא מביא כמה תובנות מעניינות מסקר התקציב שגרטנר ערכו בקרב 450 מנהלי שיווק בעולם.
תגים:
post01

שינויים במגמות הדיגיטליות – מכינים את הארגון ל 2021

איש חכם אמר שקשה לנבא, במיוחד את העתיד. ובכל זאת תוכניות עבודה 2021 בפתח והשנה האתגר הרבה יותר גדול. אומנם לכולם ברור שהדיגיטל מתעצם, אך אילו מגמות מרכזיות יובילו את ההתפתחות הדיגיטלית בשנה הקרובה. על כך ועוד במאמר הבא שסוקר מספר מגמות מרכזיות שכנראה יובילו את ההתפתחות הדיגיטלית לאור העובדה שהקורונה כאן איתנו, וכנראה לעוד תקופה ארוכה.
תגים:
post01

פיתוח ללא קוד – יכולות חדשות להעצמה והאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית

בשנים האחרונות ככל שהצורך בפעילות דיגיטלית גדל, יותר ויותר ארגונים מאפשרים לעובדים לקחת חלק פעיל בטרנספורמציה הארגונית. מה שהחל בכניסה לא מבוקרת של טכנולוגיות ענן הופך למנגנון מסודר בו מכשירים עובדים מחוץ ליחידות הליבה הדיגיטליות (שיווק, מערכות מידע ודיגיטל) לקחת חלק פעיל בהובלת היישום הדיגיטלי ביחידות שלהם – ברוכים הבאים לעידן ה Citizen Development.
תגים:
post01

דיגיטציה, דיגיטליזציה, טרנספורמציה ומה שבניהם

יש שיאמרו שזה עיסוק בסמנטיקה חסרת משמעות. מה זה משנה איך קוראים לתהליך דיגיטציה או טרנספורמציה ? שהרי בסופו של דבר הארגון מבצע את התהליך הדיגיטלי שהוא רואה לנכון ומתאים לפעילות העסקית שלו. אך כמו בנושאים רבים אחרים חוסר ההבנה מוביל להחלטות שגויות, הגדרת מדדים לא נכונים וחוסר יכולת למצות את המקסימום מהתהליך.
תגים: